Våren og sommerens nyheter er i butikken!

Gratis frakt på alle kjøp over 1400,-

Hjelp og kundeservice

Vi ønsker å hjelpe deg så godt vi kan. Finner du ikke svar på spørsmålene nedenfor finner du informasjon om hvordan du kan kontakte oss direkte nederst på denne siden.

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Ofte stilte spørsmål

Levering & frakt

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden er på 1 - 4 arbeidsdager.

Alle bestillinger gjort før kl 14 sendes normalt samme virkedagdag. Dette gjelder hverdager mandag-fredag, utenom røde dager.

Hva er fraktkostnadene?

Vi har gratis frakt for alle kjøp over 1400,-. Det betyr gratis frakt på samtlige av våre produkter.

Dersom din ordre ikke kvalifiserer til fri frakt har vi følgende priser:

Pakke til nærmeste hentested: kr 93,00

Pakke levert hjem : kr 149,00

Hvor sender dere fra?

Alle bestillinger sendes fra vårt lager i Sarpsborg uten toll.

Hvilken fraktleverandør bruker dere?

Vi bruker Bring som vår samarbeidspartner til å sørge for at pakken kommer trygt frem til deg.

Sender dere til andre land enn Norge?

Vi sender kun til folkeregistrerte adresser i Norge.

Spørsmål om produkter

Er du usikker på størrelse eller farge? Ønsker du rådgivning?

Jeg er usikker på størrelsen/passformen på et produkt

Vi tar stolthet i å sette oss grundig inn i våre produkter og hjelper deg gjerne med å finne riktig passform og størrelse. Ta kontakt med oss på mail: mail@mandy.no, så skal vi sørge for å hjelpe deg. Du kan også ringe oss eller besøke vår butikk for å prøve produktet.

Jeg har spørsmål om dress, smoking og annet pentøy

Vi er spesialister på konfeksjon og kan veilede deg og besvare dine spørsmål om dress, smoking og tilhørende pentøy. Ta gjerne kontakt via e-post, telefon eller besøk oss i butikken så hjelper vi deg gjennom hele prosessen 🤵🏻

Feil eller mangler ved bestilling

Har du opplevd feil eller mangler ved din bestilling?

Det er mangler eller feil ved min bestilling

Dette må vi bare beklage så mye for. Ta kontakt med oss på mail: mail@mandy.no, så skal vi sørge for å hjelpe deg med saken!

Hvor er pakken min?

Så fort din bestilling er sendt fra vårt lager, vil du motta en sporingslenke fra oss på mail, slik at du kan følge
bestillingen din 📦

Retur & reklamasjon

Ønsker du å returnere din bestilling?

Hvordan blir jeg refundert ved retur?

Dersom din retur oppfyller våre vilkår for retur, vil pengene bli
refundert gjennom samme betalingsløsning som benyttet ved bestilling.

Betalt med KLARNA

Ubetalt faktura: Dersom du har en ubetalt faktura hos Klarna, vil fakturaen automatisk oppdateres ettersom hva du returnerer.

Betalt faktura: Dersom du allerede har betalt fakturaen din i Klarna, vil du motta en refusjon fra Klarna.

Har du mottatt en refusjonsmail fra oss, men ikke mottatt refusjonen innen 5 virkedager, ber vi deg kontakte Klarna kundeservice.

Betalt med kort

Pengene vil bli refundert tilbake på samme kort som du benyttet ved bestilling. Vær oppmerksom på at det kan ta 2-5 virkedager før du mottar pengene.

Betalt med VIPPS

Har du betalt med Vipps, vil pengene bli refundert tilbake til samme bankkonto du har registrert i din VIPPS app. Dette kan ta 2-5 virkedager

Kan jeg bytte salgsvarer?

Du kan også bytte salgsvarer hos oss, så lenge returen oppfyller våre vilkår for retur. Du kan lese alt om retur og vilkår HER.

Gavekort

Slik fungerer ditt gavekort hos oss.

Kan jeg bruke gavekort handlet på nett også i butikk?

Gavekort handlet i vår nettbutikk kan benyttes både på nett og i vår butikk.

Kom innom butikken vår så hjelper vi deg gjerne 👕

Finner du ikke frem til det du lurer på, eller ønsker å gi oss en
tilbakemelding? Send oss gjerne en e-post!

Vi hjelper deg så raskt vi klarer.